M
missnoname
jag vet inte vad jag ska skriva egentligen.
jo det är så här, en bekant till mig har en dotter som min dotter leker med.
dottern är inte alltid så snäll.
men det kan bero mycket på hur hon växer upp mm.
hon har bara sin mamma och det är väl klart att hon gör lika som henne.
det har varit mycket trubbel av alla de slag kring fam och jag känner att det här är för mycket för oss iaf.
de är lite gränslösa kan man säga.
hon är lite äldre än min dotter åxå.
det finns en del olika saker som gör att jag itne vill att min dotter är med henne.
kan inte gå in på för mycket för att inte bli avslöjad.
jag vill iaf inte att de fortsätter och min dotter är lite rädd för att säga ifrån mm.
nu är det så här att min dotter har astma.
kompisens mamma röker inne.
när min dotter kommer hem får jag kasta henne i duschen och kläderna i tvätten, varenda jäkla gång.
det här börjar bli väldigt tröttsamt.
jag vill inte att hon är där, jag vill inte riskera att hon får en värre astma än hon har bara för att mamman bara bryr sig om sig själv och inte tar nån hänsyn till andra. (avspeglar sig i hennes dotter)
jag orkar heller inte med att kompisen kommer hit och när hon gått hem får jag skura golv mm och vädra och byta sängkläder och allt annat hon suttit på för att det stinker och då menar jag STINKER rök och annat gammalt ingrott skit......
jag vet inte vad jag ska gör eller hantera detta.
säger jag ifrån får jag bara gap och skrik tillbaka från mamman.....tro mig jag har försökt.
vad kan jag säga?
vad kan jag göra?
känner inte att jag kan låta mitt barn vara där ändå och riskera att hon blir sämre bara för att de ska få leka..... hur förklarar jag det för henne sen då hon är äldre?
inte kommer hon tacka mig iaf.
åh vet varken ut eller in....
finns det nån som har nåt klokt att komma med?
nåt som är korrekt men ändå bestämt på ett bra sätt.
jo det är så här, en bekant till mig har en dotter som min dotter leker med.
dottern är inte alltid så snäll.
men det kan bero mycket på hur hon växer upp mm.
hon har bara sin mamma och det är väl klart att hon gör lika som henne.
det har varit mycket trubbel av alla de slag kring fam och jag känner att det här är för mycket för oss iaf.
de är lite gränslösa kan man säga.
hon är lite äldre än min dotter åxå.
det finns en del olika saker som gör att jag itne vill att min dotter är med henne.
kan inte gå in på för mycket för att inte bli avslöjad.
jag vill iaf inte att de fortsätter och min dotter är lite rädd för att säga ifrån mm.
nu är det så här att min dotter har astma.
kompisens mamma röker inne.
när min dotter kommer hem får jag kasta henne i duschen och kläderna i tvätten, varenda jäkla gång.
det här börjar bli väldigt tröttsamt.
jag vill inte att hon är där, jag vill inte riskera att hon får en värre astma än hon har bara för att mamman bara bryr sig om sig själv och inte tar nån hänsyn till andra. (avspeglar sig i hennes dotter)
jag orkar heller inte med att kompisen kommer hit och när hon gått hem får jag skura golv mm och vädra och byta sängkläder och allt annat hon suttit på för att det stinker och då menar jag STINKER rök och annat gammalt ingrott skit......
jag vet inte vad jag ska gör eller hantera detta.
säger jag ifrån får jag bara gap och skrik tillbaka från mamman.....tro mig jag har försökt.
vad kan jag säga?
vad kan jag göra?
känner inte att jag kan låta mitt barn vara där ändå och riskera att hon blir sämre bara för att de ska få leka..... hur förklarar jag det för henne sen då hon är äldre?
inte kommer hon tacka mig iaf.
åh vet varken ut eller in....
finns det nån som har nåt klokt att komma med?
nåt som är korrekt men ändå bestämt på ett bra sätt.