MadicDomino

Trådstartare
Finns det någon bukefalosare som använder rökelse? Har ni någon favoritsort?
Är det något speciellt tillfälle ni använder era rökelser eller ni använder det till vardags? :D

Jag försöker hitta någon som säljer här i NV-Skåne. Men hittar naaada.
Vill inte köpa online, då jag behöver råd om vilka sorter jag ska köpa. :D
Har typ noll erfarenheter om rökelse. Jag söker både efter en lugnande sort och uppiggande. Inga super tunga eller supersöta dofter vill jag ha. Något mellanting liksom!

Sv: Rökelse?

Indiska säljer rökelse. Numera använder jag inte det, men där brukade jag köpa förr.

Det händer att vi använder färdig rökelse vid till exempel meditation. Vanligtvis bränner vi dock örter.

Vilka sorter du ska ha beror helt på dina luktpreferenser. Gå till Indiska/någon allmän plingplongaffär (bör finnas sådana i skåne också, antar jag) och sniffa på. Men ta med en burk med kaffe ;)

Jag hittade en affär! Och nu sitter jag här med ett helt gäng! :D
Besökte Blue banana i Eslöv och blev hjälpt av en urtrevlig människa. :D

Sitter just nu med någon sort som heter meditation, är inte helt säker på doften än. Tycker den luktar lägenhetsbrand (vilket jag varit med om, så inte så jättepositiv doft! O_o) .

Var inne på indiskan, dom hade 3 dofter.. Och ingen kunde direkt hjälpa mig.
Älska plingplongaffärer!

Denna tråden kanske borde ligga under hem&hobby? Moderator får gärna flytta på tråden. :D

Liknande trådar

Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
9 103
Senast: lundsbo
·
Mat Har ni något gott recept på någon god dressing eller sås som är snabb och lätt att göra, som är mild och som inte innehåller en massa...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 753
Senast: Enya
·
Relationer Varnar ifall det blir luddigt, vill ventilera lite. Är det fler än jag som kan känna sig så otroligt ensamma, speciellt under högtider...
Svar
18
· Visningar
2 974
Övr. Katt Jag är fortfarande i sorg efter att min katt hastigt och totalt oväntat rycktes ifrån mig för några veckor sedan. Alla hans saker är...
2
Svar
33
· Visningar
5 117

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka