Roffe vann!!

Russis

Trådstartare
Rolf-Göran Bengtsson och McKinley (stavning?) vann världscupen i Helsingfors idag!!! Tjohooo!!

Sv: Roffe vann!!

ja det var ju skitkul!!! det var en riktigt snygg runda!

JAAAA!!! :bump:

Hur snyggt som helst!!! :banana:

Extra kul att han därigenom såg till att Meredith Michaels-Beerbaum INTE fick vinna - jag tycker att hon borde vara avstängd från allt tävlande till dess dopinghistorien är färdigutredd!

kopur skrev:
JAAAA!!! :bump:

Hur snyggt som helst!!! :banana:

Extra kul att han därigenom såg till att Meredith Michaels-Beerbaum INTE fick vinna - jag tycker att hon borde vara avstängd från allt tävlande till dess dopinghistorien är färdigutredd!

Håller med dej...!
Det enda tråkiga är att det inte uppmärksammades speciellt väl i Expressen (kanske även andra tidningar?). Det var en liten notis på sista sidan... Tycker att det skulle ha fått en hel sida! Ridsporten är ju ändå den största tjejidrotten och den näst största (?) idrotten överhuvudtaget i Sverige!!!

F-n vad snyggt han red! Det såg inte ut att gå fortare än Merediths ritt, det såg mer avslappnat ut...lite "jag vi galopperar väl hem det här då"! Underbart!

/Malin

han är ju helt otrolig, jag blir alltid lika förvånad eller egentligen inte vet ju att han är bra men han är SÅÅÅ bra. faktist en av de kanske tre bästa i världen om jag får säga mitt (expertutlåtande) ;)

Ja, det var en superfin runda :bump:

Men det var en grej jag reagerade på som dom sa på TV-sändningen. Det var RGB:s 4:e VC-seger. Det stämmer ju, men de sa att det 2 första var på Pialotta och de 2 andra på MacKinley. Var det 2 segrar på Pialotta, var den första VC-segern inte på nån annan häst??? Jaja, det spelar ju ingen roll, bara undrar om nån kommer ihåg om det stämmer?

Ja, det reagerade jag också på.. Är inte säker.., men vann han inte den första med Roofs :confused: ?

jo dom bara surrade till det, han vann första med roffs. :)

jo, jag hade också för mig att han hade vunnit med roofs också..
Men de brukar jag surra runt lite ibland om man säger så... :)

Ja Roofs var det jag, jag visste väl det :D

Vart var det nånstans?

Senast ändrad av en moderator:

Bra häst ,bra ryttare.
Det är bara att gratta. :bow:
Men inte sitter han och läser detta :angel:

strumpan: Tror ingen sagt att RGB läser här? Eller tror det heller. :confused:

Tror liksom inte det är därför man skriver här om hans seger, man vill bara ha lite utlopp för sina känslor du vet.... :D :D :D Heja RGB :banana: :banana: :banana:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Henrik von Eckermann, Peder Fredricson och Malin Baryard Johnsson vann OS-lagguldet i Tokyo. Med som reserv var Rolf-Göran Bengtsson...
Svar
0
· Visningar
244
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Peder Fredricson, Henrik von Eckermann och Rolf-Göran Bengtsson. De rider i den individuella hoppningen som inleds med måndagens...
Svar
0
· Visningar
288
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Laghoppningen på OS startade på bästa sätt, med felfritt av Henrik von Eckermann och Rolf-Göran Bengtsson. Därefter blev det en rysare...
Svar
0
· Visningar
61
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Casall hade en framgångsrik tävlingskarriär med Rolf Göran Bengtsson i sadeln och 2017 gick han i pension som 18-åring. Idag fyller han...
Svar
0
· Visningar
197
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve
  • Atletix