Rocky Road

martha

Trådstartare
Nån som gjort det godiset ? Gjorde ni det i långpanna eller vanlig plåt ? Hade nu baklåtspapper under eller inget ?
 
Sv: Rocky Road

Jag gör det på bakplåtspapper på vanlig plåt (papper för att slippa diska plåten:angel:)

Det blir tjockt och flyter inte ut så mycket så du behöver inga kanter.
 
Sv: Rocky Road

:D Ja, latheten är uppfinningens moder .....där är vi lika, så bakplåtspapper blir det nog här med..
 
Sv: Rocky Road

Ja, vem orkar diska plåtar i onödan:crazy:

Men godiset blir gott! Billigt att göra är det inte - men är supergott:d

Lägger till: eftersom jag inte använder mindre form blir mitt inte lika högt och fint som på bilden i tråden som Mirabell länkar till. Men jag föredrar tunnare eftersom det är rätt hårt att tugga. Vid vår ålder får man vara rädd om plomberna;)
 
Sv: Rocky Road

Jag har gjort detta fantastiskt goda godiset många gånger ;D
Brukar ha en plåt med bakplåtspapper.
 

Liknande trådar

Mat Jag köpte några vinflaskor i Frankrike sist jag var där. Nu var tanken att jag skulle bjuda älsklingen på middag och servera ett gott...
Svar
12
· Visningar
576
Senast: Smoothi
·
Skola & Jobb Hej kära bukare, Jag vill utbilda mig vidare inom grafisk design efter sex år på universitetet. Jag har inget csn kvar på...
Svar
3
· Visningar
591
Senast: LovingLife
·
Kropp & Själ Som rubriken säger, finns det porr som är producerat på ett sätt som inte är "skadligt" för de som gjort den? Jag kan ärligt säga att...
2
Svar
33
· Visningar
3 170
Senast: Sel
·
Kläder & Bli fin Vi fick lite bebiskläder av en släkting som denne haft i en källare. Mest troligt i alla fall för alla plagg luktade väldigt unket...
Svar
6
· Visningar
1 100
Senast: Zacci
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp