Rocky räcker vacker tass! :)

S

Sotis

Lille Rocky är sååå duktig, har lärt sig både sitt och vacker tass!:banana:

Här är en liten snutt som filmades tidigare i veckan:

http://www.youtube.com/watch?v=-mh0gmRytks

Han har verkligen förstått! :idea:Bara elva veckor ju! Trodde inte det gick att lära så små katter trick, men jag belönade honom så fort han satt ner och räckte fram rätt tass. Här ser man nyttan av torrfoder...;)

Man ser även min hankatt komma in i bild på slutet, som vill ha lite "knölar" även han.

Sv: Rocky räcker vacker tass! :)

Nej men vad sött!
Mina gör också allt för knapriga små torrisar. Gräset är väl alltid grönare på andra sidan ;)

Sån otroligt söt liten krabat du har :)
Själv har man lärt en av våra kissar att sitta på kommande :D

Han ska flytta nästa vecka till sin nya matte och husse.:cry: Kommer att sakna lille charmtrollet, men blir till ett toppenhem så jag känner mig helt lugn med den biten. Men ledsamt ändå...

Han är tokig i torrfoder. :crazy: Jag gjorde helt enkelt så, att så fort han satt ner och räckte fram rätt tass fick han sitt "godis". Tog bara nån dag för att han skulle fatta. Nu sitter han och räcker fram tassen stup i ett... :rofl:

Har försökt lära hans systrar, men de fattar nada... :p

Lära dem lite trick är kul för både katt och matte, men tror Rocky är ovanligt lättlärd. Apport har jag lyckats med tidigare, sitta fint och hoppa manx.

Nån fler som har bilder eller filmer på duktiga kissar? Kul att titta på! :banana:

Naaaaw...vad gulligt. :)
Min katt kan också vacker tass.
Sitta sitt och sitta stubbe kan han med. :love:

åh det kan nästan mitt lilla vilddjur.. han petade lite på min hand igår (vågade ju inte äta godiset när jag höll det) och satt snällt och tittade på mig och sen tittade han menade på golvet nedanför sig "lägg den där, det blir bra" och så tebax på mig och blinkade lite :p men han lär sig nog sitt och vacker tass snabbt med . varsågod är ett kommando de alla verkar fatta iaf :p

En av våra missar kan sitta på kommando om han e på humör:p

Nejmen vilken duktig liten gubbe :love:
Skulle jag be min 14-åriga hankatt att göra sådär innan han fick godiset skulle han bita av mig handen :rofl:

Liknande trådar

Övr. Katt Det känns helt overkligt, jag har nog inte förstått det än. Sent i onsdags kväll försvann hon i mina armar, hon fick det lugnt den sista...
Svar
5
· Visningar
2 272
Senast: tassel
·
Hundträning Har lov och försöker utnyttja ledigheten till max genom att göra allt jag ofta haft svårt att hinna med, jag har inte hunnit lära in nya...
Svar
14
· Visningar
1 410
Senast: Galathea
·
P
Övr. Katt Måste bara presentera min pärla, min ögonsten, min älskade, underbara gamla katt Tusse. Han är för tillfället 14 härliga år och en...
Svar
2
· Visningar
1 000
Senast: PonnyBus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama