Rockard påtransporten??

T

Touchie

hej jag undrar om någon vet om man kan hitta sonna "hållare" så man kan få på en rockard på hästtransporten precis som det finns till sulkys??
snälla svara jag är så himmlans nyficken :d men den är kanske förstor för det tror jag, om du vet kan du väll svara skulle bli jätte glad :D

Sv: Rockard påtransporten??

Kontakta de större transportföretagen, ex Boj el Värmlandsvagnen. Dom har nog iaf fästen för travsulkys, kanske kan dom göra något som är grövre? Vem vet...? :bump:

Sv: Rockard påtransporten??

Tack för svaret jag ska ringa och kolla :smirk: det här med körnig är kul men jävligt krångligt om man ska ut coh åka eller börja från början :D:crazy:

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
995
Senast: Cattis_E
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 248
Senast: Red_Chili
·
Ekonomi & Juridik Hej alla hästgalningar ;) Tror mig hittat rätt ponny åt min 13-åriga dotter, 15-årig valack i mycket fin form, utan skadehistorik...
2 3
Svar
48
· Visningar
8 459
Senast: Strandad
·
Hundträning Så, jag har aldrig lämnat mina hundar ensamma i bilen förutom en enda gång på 5-10 minuter. Jag vet ju inte hur dom var när jag var...
Svar
16
· Visningar
1 210
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka