Ringrebozos

nevin

Trådstartare
Nu har jag fått hem mina fina tyger från Mexico, de ska bli ringrebozos, alltså ringsjalar :laugh:

88125_1225794269.jpg

Sv: Ringrebozos

Jag är ingen fan av rosa, men det tyget var jättefint :d
Annars var dom mer färgglada än många andra sjalar jag har sett.

En vän till mig har ett vackert orange tyg i sin, vill ha, men jag passar inte i färgen :(

Åh! Jag tycker vi startar en nevin-gör-ringsjalar-i-julklapp-till-alla-behövande-tråd! :D De kommer bli superfina!

Det kommer bärbild på dem så småningom, ska beställa snygga ringar till dem nu bara! Sedan ska den blå bli en present till en av kompisarna, och den rosa till en annan! Jag har en kompis som också ska få en sjal, emn vet inte än vad, ska försöka luska ut vad hon önskar sig...

och jag vet nu vad jag ska få i kombinerad julklapp och förlossningspresent :banana::banana::
http://www.mein-kleiderschrank.de/i...gallery&Itemid=18&func=viewcategory&catid=511

I eftermiddag kommer nog min Alpino och Mimis Krinklade batik med, ska iväg och hämta paket nu :bump:

Åh, de finns i så många färger, någon av dem borde kunna passa dig jag ska ta kort på mina tygprover sen, så får du se snygga färger och kombinationer:laugh:

Åh, det hade varit kul. :d

Jag har hela tiden sagt att jag ska bära i sjal, verkar så mysigt & dom vänner som gör det, har så trygga harmoniska barn. :love:
Plus i kanten är att man får möjlighet att göra annat under tiden trots man bär & blir inte lika sliten i kroppen då sjalen fördelar vikten :D

Spådamen, farmor var hos innan vi fick sonen, säger vi ska få en dotter. :laugh: (ska bara tillverkas oxå) ;)

http://www.mein-kleiderschrank.de/index.php?option=com_ponygallery&func=detail&id=1587&Itemid=18
Den var riktigt snygg :d

Senast ändrad:

Inga problem, D gick innan han fyllde 10 månader, och det lär ju gå rätt snart för nästa med om de håller samma takt :D

Besatt? Ja, det påstår sambon med, men jag försvarar det här med att jag inte har några andra intrssen just nu, och bäråren är så få. Dessutom ska jag börja visa sjalar lite mer när lillen i magen är född med, så jag behöver dem just nu :laugh:

Allt komemr ju säljas inom en 5årsperiod, så det är ganska kortvarigt med!

Här är nya selen, en Alpino drake:

21235_1225809770.jpg

Och nyaste sjalen, mimis krinklade batik(dålig återgivning avfärgen tyvärr...):

63034_1225809798.jpg

Färgproverna kommer snart, måste leka lite med D med :laugh:

Ja, det är underbart!

Jag ska ta kort på färgproverna sen, jag måste ägna mig lite åt D nu :laugh:

Liknande trådar

Gravid - 1år Vad har ni ammat i? Jag skulle vilja hitta lite nytt till amningsgarderoben, jag är trött på att dra upp hela tröjan bland folk och...
Svar
13
· Visningar
762
Senast: WildWilma
·
Gravid - 1år Sonen blev 5 veckor i lördags, och har sen ett par dagar tillbaka börjat med något när han sover eller håller på att somna. Armarna åker...
Svar
1
· Visningar
653
Senast: Bufera
·
Gravid - 1år Man blir ju galen när man googlar, som gravid får man ju inte göra typ något alls…. Googlar man på jacuzzi så står det att man ska...
Svar
9
· Visningar
1 784
Gravid - 1år Hallå! Gammal hemvändande medlem med nytt användarnamn :) Väntat på att en vintertråd ska starta, men nu tar jag tag i saken själv...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 129
Senast: Jahopp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar