Riktigt vackra bilder på era hundar

Sv: Riktigt vackra bilder på era hundar

Här är mina bilder:

Bild051.jpg

Tada, den tre-ögda hunden!

Tackar, tackar! Ja, det jag tycker bäst om med bilden är just blicken.

KL

Min pojk Rexi
P1010753.jpg

När han var valp (klickbar)

Morbror Zicco (pappas hund)
P1010315.jpg

Älskar denna bilden på honom:love:
PC230010.jpg

Min och sambons älskade lilla Balder (rottweiler).
Ni får ursäkta copyrightmärkningen, men har fått så många bilder snodda på mina djur.

f_15880714m_3698432.jpg

f_C029m_663f1bd.jpg

f_E021m_03d4f3b.jpg

Vad som är vackert ligger ju i betraktarens öga. Jag tycker inte det finns några ramar egentligen, utan en riktigt bra bild kan vara en riktigt snygg porträttbild likväl som en bild som kanske inte är superb rent porträttmässigt men ändå lyckats fånga "det"... skriver således några förklaringar till ett par av bilderna varför jag tycker de är bra.

jacksky.JPG

valpperspektiv.jpg

Bara kul - en liten valps perspektiv :)

jackpappa.jpg

Lycklig varm valp på sommaräng gör tvärinbromsning framför kameran :D

djinnieboll1.jpg

Tråkig stökig bakgrund tyvärr, men Djinnie... :love:

sparvfeb1.jpg

Storheten i den här bilden ligger i att Jack ser så verklig ut att man nästan tror man kan ta på honom :love:

Delar upp på två inlägg...

russellklump.jpg

Uselt ljus, men det är stämningen i denna bild som jag fastnat för

drusittnov07.JPG

riverhappy.jpg

Den här bilden är absolut inte perfekt, inte tagen med en kamera som klarar actionbilder egentligen. Men den fångar verkligen DET hos River :love:

jackmormor.jpg

Samma sak med denna - kanske inte perfekt, men den fångar verkligen personligheterna i hundarna på bilden. Den mild överseende mormodern och hennes barnbarn som inte kan sitta stilla i två sekunder för fotografering utan att hitta på något hyss :)

dr1.jpg

Denna är tagen i mörkret i valplådan, men fångar Djinnies glädje över att få pyssla med valparna (inte hennes) en stund :love:

doylemars.jpg

Skitig, glad hund stannar upp i leken för en stund för att kolla vad matte pysslar med :D

Vad som är vackert ligger ju i betraktarens öga. Jag tycker inte det finns några ramar egentligen, utan en riktigt bra bild kan vara en riktigt snygg porträttbild likväl som en bild som kanske inte är superb rent porträttmässigt men ändå lyckats fånga "det"... skriver således några förklaringar till ett par av bilderna varför jag tycker de är bra.

djinnieboll1.jpg

Tråkig stökig bakgrund tyvärr, men Djinnie... :love:

Denna va med riktigt söt :)

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Inspirerad av Magianas blogginlägg om HSP – ”etiketten” Highly sensitive person = högkänslig personlighet – så började jag fundera över...
Svar
0
· Visningar
825
Kropp & Själ En natt i somras fick jag påhälsning av polisen, min fars dödsbesked slängdes i ansiktet på mig och en pappåse med hans personliga...
2
Svar
20
· Visningar
4 442
Senast: Sockerbit
·
Övr. Hund Det har gått knappa 9 dagar nu. Det är fortfarande lika tomt, och tårarna bränner konstant i ögonen. Jag förväntar mig fortfarande att...
2
Svar
25
· Visningar
2 680
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Vi har ju som sagt en ny hund på ett år..på måndag har han varit här i en vecka. Han är väldigt snäll och verkar kommit in i sin nya...
2
Svar
27
· Visningar
2 233
Senast: Nougat
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka