Riktigt kräsen katt

R.C har samkgaranti på sitt foder om hon inte äter det får du lämna tillbaka det och få pengarna tillbaka, vet att det är dyrt men bruke ofta vara erbjudande på dom så de är lite billigare, :)

Idag finns det ju faktiskt en hel hög med torrfoder som iaf är långt bättre än RC (och flera av dem är även billigare).
Det är precis det intryck jag fått och därför Rc ligger långt ner på listan över foder som jag kan tänka mig att testa.

Liknande trådar

Katthälsa Hur gör ni för att få det att gå ihop? Just nu äter mina katter Applaws torrfoder samt varsin påse Pussi blötmat. Katt1. Dricker...
Svar
9
· Visningar
2 330
Övr. Katt Sista augusti tog jag emot en omplaceringskatt. En Helig Birma på snart 8 år. Hon har FORL och har fått dra ut en del tänder så hon...
2 3
Svar
53
· Visningar
20 382
Övr. Katt Vi har nu bestämt oss för att försöka få katten att äta lite bättre mat. Jag har dock dålig koll på kattmat och min mor (som har katten)...
Svar
1
· Visningar
1 275
Senast: Sol
·
Katthälsa Har sökt runt lite bland trådarna men inte tyckt att jag hittat det jag letat efter riktigt. Har två katter, varav honan är riktigt...
2 3
Svar
49
· Visningar
10 598
Senast: Kratus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar