Rikstravet 2013

Nominous

Trådstartare
Vilka är vi som är med?? :D

Jag har köpt en andel i Uppland - Henrik Larsson.

Hade tänkt mig först Ludde men kl 10.05 när jag kom fram i kassan var det för högt tryck så det gick inte handla och några minuter senare var dem slut :mad:

Vad har ni för stall??

:banana::banana:

Sv: Rikstravet 2013

Jag är med! Första gången men kikade lite på det förra året och tyckte det lät kul.

Stall Bergslagen här, mest bara för att jag bor i bergslagen ... :bump:

Jaa, ser fram emot det! :D

Har vistats i samma stall och följt träning av en treårig travare som förhoppningsvis kommer till provstarter snart (nu är hon dock ur träning ... misstänker en låsning el. dyl. så det ska kollas upp). Annars har jag inte haft så mycket kontakt med travvärlden innan ... det var typ motionsridning av tävlingstravare som 14 åring då. Nu är jag inne på banan varje vecka och det är ju en helt annan värld än ridhästvärlden :laugh: kul att få ta del av också, även om jag är en ridhästmänniska.

Lite offtopic sådär...

onT så borde det ju rimligtvis finnas fler som är med i rikstravet?

Har köpt en andel till min pappa i farsdag present!
Dalsland/Värmland. Bor ju i Åmål!

Härligt!! :bump:

*kl*

Hörde idag att någon tydligen köpt MÅNGA andelar hos Ludde och säljer dyrt på Tradera och Blocket. :devil::devil: va fasen.. Jag ville ju ha en men jag betalar fasen inte de priserna. Typiskt att nån jäkel ska förstöra för en!

Stall champion (hade en andel I maxmara och gillar Anna skarpt) och stall Dalarna här.

Stall champion (hade en andel I maxmara och gillar Anna skarpt) och stall Dalarna här.

Jag bara råkade köpa en andel i stall Champion jag med :angel:... hade från början tänkt en kvinnlig tränare så det kändes rätt :) nu ser jag fram emot att det börjar hända saker men det är ju evigheter kvar innan hästköp och allt ...

Härligt :D

Någon som har koll på vilka stall som är slutsålda nu?

Just nu är 14 stall slut, men de här stallen har fortfarande andelar kvar:
Stall Bergslagen
Stall Hälsingland
Stall Mittnorrland
Stall Norrbotnia
Stall Skaraborg
Stall Västernorrland

Lite sent men... Jag är med :)
Fick en andel i stall Norrbottnias Newman Broline i julklapp.
Roligt att se hur det går, men lite annorlunda då mina erfarenheter från travvärlden är som hästskötare, och det var några år sen nu ;)
Blir spännande nu när han ska ut till första start den 15/4.

Liknande trådar

Hästmänniskan Har legat vaken i minst 1,5 timme i sängen. Min son på 7 månader har vaknat till några gånger och sökt närhet. Ammar fortfarande lite...
Svar
8
· Visningar
2 350
Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit...
2
Svar
24
· Visningar
4 483
Senast: Fiorano
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 701
Senast: Lhas
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 934
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar