Sv: riks 2013

Jag ska ta med min "gamla" medryttar/foder häst Honey Boney (ja han heter så :rofl:) Jag äger själv egna hästar men då mina vänner skulle ditt så fick jag möjligheten att låna denna häst av min vän. Tidigare tävlat klubbisar med honom för skojs skull 80cm / LB:1 . Han är född 1995 startad två gånger,diskad ena gången.

Har gått som ridhäst sedan 2006. Har tränat för C-B tränare i olika grenar och alla säger detsamma,att snällare häst finns det inte!
Tänker vara med på LB:1, lösshopping + utställning,Trab:lätt och sluttningen 60 & 80cm hoppning.

Är det någon här som varit med på Trab som kan ge tips på vad man borde träna osv?
Eller ge tips på anmält ?
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 229
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
1 148
Senast: valy
·
Hästhantering Hej, jag har en unghäst som nyligen blivit inriden och det har verkligen gått jättebra, vi har haft hjälp av en underbar tjej som...
Svar
13
· Visningar
2 017
Senast: MiniLi
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
Svar
8
· Visningar
860
Senast: Stekspaden
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp