C
CeciliaW
Jag vet att fler har frågat förr, men please... varför kan vi inte få ett separat ridtravarforum? Jag ser ju att dressyr- och hoppryttarna har separata forum med egna gnäggavdelningar etc, och jag har svårt att förstå varför man inte kan göra likadant för ridtravarryttarna?
Visst, Ridtravare är ingen särskild gren utan en hästtyp, och jag förstår att man inte kan göra egna forum för alla hästraser, men... många av oss med ridtravare har behov av få diskutera specifika bekymmer eller funderingar som kan uppstå när man tar en häst som gått i travträning. Eftersom det suckas och stönas bland andra användare när ridtravare diskuteras kanske det kan vara motiverat?
Skulle uppskatta enormt om det infördes ett ridtravarforum.
Visst, Ridtravare är ingen särskild gren utan en hästtyp, och jag förstår att man inte kan göra egna forum för alla hästraser, men... många av oss med ridtravare har behov av få diskutera specifika bekymmer eller funderingar som kan uppstå när man tar en häst som gått i travträning. Eftersom det suckas och stönas bland andra användare när ridtravare diskuteras kanske det kan vara motiverat?
Skulle uppskatta enormt om det infördes ett ridtravarforum.