Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Använder inte. Värsta jag vet. Fattar inte vitsen plus blir bara ännu varmare på sommaren än vad det redan är med byxor, stövlar etc.Använder ni ridstrumpor?
Är det bara jag som blir halvt galen på att det knappt går att hitta ridstrumpor i bomull längre? Endast polyamid och polyester typ. Det är kanske samma sak till och med.
Tipsa gärna om sköna ridstrumpor som inte är 100% polyester skit.
Använder inte. Värsta jag vet. Fattar inte vitsen plus blir bara ännu varmare på sommaren än vad det redan är med byxor, stövlar etc.
Förklara gärna för mig vad som är bra med dem! Varför inte bara ha vanliga sköna strumpor?Jag älskar ridstrumpor
Har massor i olika färger, material och tjocklekar.
Nu har jag tunna stövelstrumpor i nylon. Supersköna, inte ett dugg varma och lätt att ta på stövlar eller chaps
Förklara gärna för mig vad som är bra med dem! Varför inte bara ha vanliga sköna strumpor?
mvh Trögfattad
Ja, usch - man kan inte ha korta uppdragna strumpor! Mina är så korta att de inte sticker upp ovanför kanten på mina jodhpurs. De syns inte alls med andra ord. Och när jag rider har jag ridstövlar så då syns de förstås inte heller.Det blir en kant
Sen tycker jag det är asfult med korta uppdragna strumpor och ha dem innanför blir knöligt.
Ja, usch - man kan inte ha korta uppdragna strumpor! Mina är så korta att de inte sticker upp ovanför kanten på mina jodhpurs. De syns inte alls med andra ord. Och när jag rider har jag ridstövlar så då syns de förstås inte heller.
Det har jag med ibland - sneakers alltså. Men bara när det är tillräckligt varmt för att kunna ha sådana låga strumpor som inte syns.I stallet har jag alltid sneakers
Är alltid själv men alltid välmatchad pga tycker det är roligt
Det har jag med ibland - sneakers alltså. Men bara när det är tillräckligt varmt för att kunna ha sådana låga strumpor som inte syns.
Rutiga är kanske inte det snyggaste jag vet men det kan ju funka
Haha! Tycker det är skönt när allt är på plats, blir inte så varm tack och lovAnvänder inte. Värsta jag vet. Fattar inte vitsen plus blir bara ännu varmare på sommaren än vad det redan är med byxor, stövlar etc.
Det har jag inte provat! Ska nog kolla in det eftersom jag icke kan förlika mig med rutiga ridstrumpor. Det är för mkt 90 tal för migPå den tiden jag red föredrog jag fotbollsstrumpor
Förklara gärna för mig vad som är bra med dem! Varför inte bara ha vanliga sköna strumpor?
mvh Trögfattad