Ridstövlar gekås

Faol199

Trådstartare
Hej . Jag söker efter ridstövlar som passar mina lite större vader (jag är inte tjock utan har bara stora vader) någon som vet om det finns några bra på gekås? Dom kanske är lite billigare också

Hej . Jag söker efter ridstövlar som passar mina lite större vader (jag är inte tjock utan har bara stora vader) någon som vet om det finns några bra på gekås? Dom kanske är lite billigare också
De brukar inte ha ridstövlar på Gekås... har bara sett nån klumpig vintervariant o gummidstövel till småbarn. Kolla på Horkas ridstövlar, finns i x-widekaft. Ale ridsport o Ridersporthar dem. Man kan också beställa fr England, där är billigare.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Hittade bara gamla trådar, mkt kan ha hänt sedan dess. Behöver lite hjälp, jag har upptäckt att jag måste nog måttbeställa...
Svar
8
· Visningar
468
Senast: Sirap
·
Utrustning Hej! Har tagit upp ridningen efter måååånga års uppehåll, mina gamla stövlar är fortfarande fina men omoderna och svåra att få på och...
Svar
5
· Visningar
575
Senast: Jfrelin
·
Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 740
Senast: Squie
·
Utrustning Har precis mätt mina vader då dom inte fick plats i de gamla ridstövlarna som togs fram ur förrådet. Landar på 37 cm. Inser att det...
2
Svar
21
· Visningar
1 263
Senast: Ketrawzc
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar