Ridstövlar - Fashion

viola66

Trådstartare
ridstövel i konstläder med snörning. Mycket lättskött och tålig mot fukt och väta.
Vattentät.
Anatomsikt utformad med högt skaft, dragkedja på baksida av vaden, mjukt vadderad inuti, elastik i öppningen, anti-slip gummi sula.
Är det ngn som sett en sån stövel förrut,skulle kunna vara bra att ha vid regniga ,leriga o blöta tillfällen.Hittade den på
www.hastaffaren.se/

Sv: Ridstövlar - Fashion

Är det ingen som sett denna stövel,skulle vara intressant att höra om den ser plastig ut.......Den finns på hemsidan i förra inlägget,kostar 699:-

De snyggaste konstläderstövlarna jag har sett :)!
Skulle absolut kunna tänka mej att ha såna som vardagsstövlar, man vill ju helst inte ha läderstövlarna på sig när man bara rider ut eller ett helt vanligt träningspass.
De här var ju snygga, lättskötta och billiga :d

Supersnygg för att vara konstläderstövel!:) Skulle lätt kunna tänka mig ett par såna att gå hemma i.

Jag hade nog ändå satsat på äkta läder. Det känns bättre att rida i och håller ofta längre, tycker jag. Men det är en smakfråga.

ridstövel i konstläder med snörning. Mycket lättskött och tålig mot fukt och väta.
Vattentät.
Anatomsikt utformad med högt skaft, dragkedja på baksida av vaden, mjukt vadderad inuti, elastik i öppningen, anti-slip gummi sula.
Är det ngn som sett en sån stövel förrut,skulle kunna vara bra att ha vid regniga ,leriga o blöta tillfällen.Hittade den på
www.hastaffaren.se/

Ingen som har vågat köpa än?? ;):)

Jag skulle lätt kunna tänka mig ett par sånna att ha hemma om det är blött ute och för stalljobb.

Men nej, än så länge nöjer jag mig med mina Parlantisar :love:

*kl*

Är det någon som köpt dem (eller den andra modellen) än?
Skulle vara intressant med "recensioner"!

:)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka