Ridskor & shortchaps

ifuh

Trådstartare
Mina ridskor och shortchaps har gett upp nu så det är dags för mig att investera i ett par nya
Vad har ni för modeller? Jag söker några i bra kvalitet och är tänkta till att ha i hoppningen.

Jag köpte shortchaps från Dyon för ungefär 7år sedan och trots i princip daglig användning så är de fortfarande hela.

Chaps från Dyón,
Och så skor som passar chapsen :) Ariatskorna är ju fantastiska, men de passar inte till alla dyonchaps.. Jag är så petig med att chapsen sitter tight mot skorna.

Liknande trådar

Utrustning Måste köpa nya ridskor. Bruna i skinn. Hyfsat billiga. Har kollat på Horze och Hööks. Har någon erfarenhet av dessa två modeller? denna...
Svar
8
· Visningar
382
Senast: tott
·
Utrustning Är det någon som vet innebredden på de olika modellerna för Boj och Thule? Jag är lite osäker på vad allt heter och vad de finns i för...
Svar
2
· Visningar
368
Senast: Emiro
·
Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så...
2
Svar
23
· Visningar
935
Senast: Ajda
·
Utrustning Jag skulle så gärna vilja ha ett eget hästsläp. Problemet har varit att jag bara har B-kort och ingen bil som kan dra. Nu står jag dock...
2
Svar
20
· Visningar
985
Senast: tara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka