Happimess
Trådstartare
Ja, vad tycker ni? Jag gick i morse in på ridskolans hemsida för att kontrollera när terminsstarten var och finner att min grupp har bytt ridlärare hux flux. Till saken hör att den instruktör vi red för i våras är den absolut bästa instruktör jag någonsin ridit för och det var egentligen enbart för att hon skulle instruera vår grupp som jag fortsätter i höst - känner att mitt intresse har sinat något...
Nu känner jag verkligen ingen lust att över huvud taget fortsätta i höst. Terminsavgiften på åtskilliga tusen är redan betald och i kväll hålls första lektionen.
Tycker ni att ridskolorna har en skyldighet att informera om ridlärarbyten, eller är det okej att de gör så här? För mig är kontakten med instruktören otroligt viktig för ridutvecklingen så jag tycker det här är helt oacceptabelt. Fruktansvärt trist.
Nu känner jag verkligen ingen lust att över huvud taget fortsätta i höst. Terminsavgiften på åtskilliga tusen är redan betald och i kväll hålls första lektionen.
Tycker ni att ridskolorna har en skyldighet att informera om ridlärarbyten, eller är det okej att de gör så här? För mig är kontakten med instruktören otroligt viktig för ridutvecklingen så jag tycker det här är helt oacceptabelt. Fruktansvärt trist.