Ridskola söker nya hagar

Sv: Ridskola söker nya hagar

Jag har både lärt mej att rida där och jobbat där i några år. men det är inte förän nu på sista åren som det blivit så "hemskt".
Det har ju varit på tapeten att flytta hur många år som helst, men kommunen har inte prioriterat detta. Vilket inte är ovanligt när det gäller häst sport, vi kommer ju lite längre ner på listan:(

Hade tänkt låta min dotter börja rida där men det vågar man ju inte om hästarna, med all rätt, sprallar av sig på lektionerna.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, jag är verkligen inge bra på sånthär. Jag vet inte hur jag ska hantera situationen. Jag känner mig som en kaviartub med locket på...
Svar
8
· Visningar
1 693
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har tidigare skrivit om mitt jobb här några gånger. Att det är vissa problem med trivseln på den arbetsplatsen... Jag har kollat...
Svar
0
· Visningar
373
Senast: cassiopeja
·
Avel Hej! Hoppas att det är okej att göra så här :) Är väldigt ny här, så skäll på mig (snällt, tack! ;) ) om jag gör något knasigt...
Svar
17
· Visningar
4 798
Senast: Görel
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (Sydsvenskan) Några av hagarna är så leriga att hästarna inte bör vistas där. Den slutsatsen drar miljökontoret efter en inspektion på...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 980
Senast: Lopphög
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar