Kringlan

Trådstartare
Hej alla härliga hästälskare! :)

Jag är sugen på att åka på en ridresa i Europa nu i april, men vet inte riktigt var jag ska börja leta i denna djungel av ridresor :) Är det någon här som har tips på en bra ridresa eller en bra arrangör av ridresor? Är det något speciellt jag bör tänkta på innan jag bokar en ridresa? Jag är en van ryttare.

Tack på förhand!

Hejsan! Jag rekommenderar equestrian escapes åkte dit på ridresa i somras till cheshire! Du kan kolla upp det!:) Fina hästar och bra ridlärare. Jag bodde på countryhouse hotel, mysigt boende med trevlig personal bara 200 meter från stallet!:)

jag har åkt på många ridresor :)
Jag åker oftast med horsxplore. Det du behöver veta är ju vad du vill göra på ridresan? Vill du rida ut? Äta god mat? Bli en bättre ryttare?

Jag har åkt på flera ridresor och rekommenderar att boka via Hippotours (tycker tyvärr att HorseXplore är lite sega med att svara på frågor). Jag har dock bara varit på resor med långritter. Mina bästa resor har varit till Katalonien, så jag åker tillbaka nu i slutet av april :) Om du gillar långritter med högt tempo, bra hästar och vill bo på mysiga bed & breakfast-ställen nära hästarna, åk dit!

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 135
Träning Hej! Jag ska kanske börja kolla på häst snart och tänkte kolla om någon har något bra tips på ridövningar man kan göra för att lära...
Svar
10
· Visningar
1 240
Senast: MiniLi
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
Svar
19
· Visningar
1 630
Senast: Freazer
·
Hästhantering Hej, jag har en haflinger valack på tre år! Han har börjat explodera mer och mer de senaste ca 6 månaderna (innan var det inte alls...
Svar
8
· Visningar
1 843
Senast: sorbifolia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama