Z
Zephyria
OBS! För att den här tråden ska få ligga kvar får ingen skriva om vilka arrangörer ni har använt, ingen som helst reklam. Tacksam för att det respekteras! (Har kontaktat moderator och fått tillåtelse.)
Jag ska boka en ridresa men det finns ju så många olika platser att resa till!
Ni som har varit på en resa, tipsa mig gärna om vilka länder som är bra att åka till och hur hästhållningen har varit. Jag vill inte ha tips på arrangörer annat än via PM!
Hur länge är lagom att rida per dag? Jag har tänkt mig en långritt och vill rida så mycket som möjligt, men det är ju alltid kul att hinna se landet man är i också. För er som har åkt, har ni åkt själva eller tillsammans med någon?
Alla tips är välkomna!
Jag ska boka en ridresa men det finns ju så många olika platser att resa till!
Ni som har varit på en resa, tipsa mig gärna om vilka länder som är bra att åka till och hur hästhållningen har varit. Jag vill inte ha tips på arrangörer annat än via PM!
Hur länge är lagom att rida per dag? Jag har tänkt mig en långritt och vill rida så mycket som möjligt, men det är ju alltid kul att hinna se landet man är i också. För er som har åkt, har ni åkt själva eller tillsammans med någon?
Alla tips är välkomna!