Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om du tänker sälja avkomman så tänk på att använda en hingst med prestation, och det tror jag ju Boccacio Arden har, han är väl överhöjdare(?) ponnymåttet. Veronas Bo-gi däremot är ju knappt riden och aldrig tävlad och att sälja en avkomma efter en sådan hingst vars största merit är att han ger *vackra* avkommor lär väl inte vara speciellt lätt i dessa tider då köpare är intresserad av prestation om dom ska vara villiga att betala hyfsat.
Spinnoff. Anordnas det hingstvisningar inom ASRP? Har sökt men inte hittat något. Än är det tidigt på säsongen men jag vill gärna ha bestämt mig i godtid.
Jag tänkte försöka komma på visningen. Hade varit jättekul att ses!
Uppdaterar mig själv. Vårt förstaval inom welsh cob visade sig hamna på semin i år så då prövade vi självklart med honom. Var dräktig vid koll 16 dygn. Stor glädje. Vi skippade 30 dygn och åkte på 40. Då var hon tom . Vågar inte pröva samma hingst igen utan vi fick vända på en femåring och byta. Valde ovan nämnda Bocaccio Arden. Fick honom visad för oss och han uppfyllde våra krav och kompletterade henne bra. Han har en dräktighet på 90% i år så vi håller ännu hårdare tummar nu att sista försöket gillt fungerar. Seminerad i lördags och igår. Första gången vi tillverkar en oäkting. Känns konstigt