Ridning idag-sjuk-rädd att komma efter

L

Loveme2

Det är ridning idag och jag är sjuk. Jag är jätterädd att komma efter om jag inte går. Jag har redan missat 3-4 gånger och vill inte missa mer. Vad ska jag göra?

Sv: Ridning idag-sjuk-rädd att komma efter

gå dit men rid inte. då ser du ju iallafall vad de gör. Går du på ridskola får du ju rida igen lektionerna du missat

hej där sjukling.
rider du på en seriös ridskola får du ju rida igen. annars kan du ringa o prata me nån i din grupp eller med din instruktör vad du missat. kanske du får rida i någon annan grupp så du kommer i kapp. är du sjuk ska du vara hemma. synd o smitta ner någon annan. krya på dig

Tror att det inte är så smart, är väldigt yr och har ont huvudet. Kan smitta folk.

Liknande trådar

Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
257
Senast: Lavinia
·
Ridning Har insett att jag kan mycket om foder, hagar, beteende och träning från marken - men väldigt lite om hur man faktiskt lägger upp...
Svar
5
· Visningar
544
Senast: MiniLi
·
Ridning Hej! (det kanske är fel tråd men hoppas att det är ok) Min dotter har vid två tillfällen denna termin ramlat av en häst som har...
Svar
17
· Visningar
1 749
Senast: mamman
·
Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan...
2
Svar
22
· Visningar
1 563

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka