Shaggy
Trådstartare
Igår var det en equiterapeut ute och gick igenom Novan och jag kan säga att hon inte var alltför rolig i ryggen. Hon sa att hästen inte skulle vila efter manipulationerna hon gjorde men sa egentligen inte hur jag skulle rida (och jag mitt nöt frågade inte). För mig känns det som om man ska ta det lite lugnt några dagar men frågan är hur lugnt. Ridhus är inte planerat utan jag tänker ge mig ut på vägarna men ska man bara skritta eller går det bra med våra vanliga turer i skritt, lite trav och galopp. Självklart lyssnar jag på hästen vill hon bara skritta så gör vi det men om jag känner hästen rätt, vilket jag tror jag gör, så är det fullt ös medvetslös som gäller idag om hon nu inte fått fruktansvärt ont i musklerna.
Jag har haft en annan et förut men kan inte komma ihåg vad hon sagt heller. Jag tror att hon sa att hon skulle ridas i samtliga gångarter rakt fram men samtidigt känns det som om hon sa skritt rakt fram i skogen.
Jag har haft en annan et förut men kan inte komma ihåg vad hon sagt heller. Jag tror att hon sa att hon skulle ridas i samtliga gångarter rakt fram men samtidigt känns det som om hon sa skritt rakt fram i skogen.