Ridlärare

I

Icis87

Hej!
Undrade en bara en sak, vad en ridlärare tjänar i månaden? Som jobbar 7-16?
Tack för svar!! :bump:

Sv: Ridlärare

Jag vet ingen exakt lön men däremot vet jag att det är ont om ridlärare som jobbar 7-16. Största delen av lektionstiden för en ridlärare ligger kvällstid.

Okej....vet du hur mycket en stallchef som har ansvaret för stallet tjänar? :confused:

Jag jobbar som ridlärare och stallpersonal 80%. Heltidslönen ligger på 18 000, men jag har det nog väldigt bra. :)

Däremot är det inga 7-16. Jag jobbar 13-19, lite olika beroende på veckodag.

Okej....det lät helt okej tycker jag. :bow:
hur har du utbildat dig?
Är väldigt sugen på att jobba med hästar i framtiden att bli ridlärae eller liknande... :bump:
Har tänkt att jobba lite i sommar i något stall... :banana:

Ridläraren på ridskolan jag praktiserade på ett tag jobbade alla dagar, privat också. I stort sätt från 14.00 till 21.00 (ibland senare) och tjänade drygt 129:- i timmen

Ridlärare tjänar mkt dåligt med tanke på utbildningstiden.Det jag har hört är ngn stans mellan 14-16 000 FÖRE skatt.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej. Jag var i stallet idag med skolan och våran egna ridlärare sa att det inte rekommenderas att ha smycken i stallet som ringar och...
Svar
11
· Visningar
1 564
Hästmänniskan Hej! Jag är 12 år och älskar hästar! Min dröm är att ha en egen ponny. Jag har ridit i ungefär 7 år på ridskola. Och just nu rider jag...
2
Svar
34
· Visningar
2 451
Senast: Häst_
·
Hästmänniskan Hej! Jag har fått tid att operation för att ta bort min gallblåsan via titthål, Jag undrar när ni har börjat rida igen? Men oxå jobba...
Svar
4
· Visningar
514
Senast: Mirach
·
Anläggning Hej! Hade behövt få råd kring vad jag som ridskoleelev kan göra när jag ser att en häst på ridskolan rids även fast den visar tydliga...
2
Svar
20
· Visningar
2 858
Senast: BornAgain
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar