Ridläger för den äldre ungdomen?

Status
Stängd för vidare inlägg.
G

GommanTaja

Hej,
Jag vet inte om detta är rätt ställe för denna fråga, men here we go.

Jag kommer bli lite halvt dumpad av min sambo en vecka i sommar och funderar på om man skulle ta och åka på ridläger då. Jag är 26 år och på jakt efter ett ridläger/träningsläger där det kan finnas folk i ungefär den åldern. Är det nån som har något tips på nåt härligt läger för den äldre ungdomen? :) Gärna runt sthlm/östergötland alternativt umeå/luleå. Det bör va klassisk ridning eller westernridning för newbies.

Är lite nervös för att åka ensam. Men folk brukar va trevliga va? ;)

Jättetacksam för lite tips!

/Sara

Sv: Ridläger för den äldre ungdomen?

När man blir medlem på bukefalos, bockar man i en ruta där man godkänner bukefalos regler. Under de olika forumen, finns även specifika extraregeltrådar för att förtydliga de regler som gäller.

http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=818751

I detta fall, är detta inlägget det som gäller.

Innan du skriver fråga om ridskolor, tränare, läger och dylikt LÄS HÄR!
Jag kommer även fortsättningsvis att radera trådar där ni frågar om någon har bra tillridningsstall, försäljningsstall, hästhandlare, utbildare, ridläger och tränare att rekommendera.

För det första är det lätt att trådarna mynnar ut i ren gratisreklam här på forumet och för det andra är det väldigt lätt att det mynnar ut i skitsnack om verksamheter. Därför vill Gunnar inte ha sådana trådar här på själva diskussionsforumet.

Vill ni ha tag på ridskolor, en tränare, eller åka på trevliga kurser och ridläger då får ni gå in på RADANNONSERNA och läsa under tjänster erbjudes, eller lägga in en egen annons där ni söker hjälp.

Mvh

IngelaH
moderator

Mvh

moderator

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat