Ridkläder för barn

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Rora
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 2 890
R

Rora

Var kan jag hitta ridkläder och utrustning i barnstorlekar i storlek 116/120

Sv: Ridkläder för barn

det beror väl lite på vart man bor, men här i Halmstad har dom jätte fina ridkläder för barn på EKO. Gekås har också en hel del såvitt jag vet.. Även Hööks kanske, men där vet jag inte om det är bra/fina kläder..

ja tipsar verkligen om ullared eller ge-kås som det egentligen heter men alla säger ullared så för mig heter det de, där finns lika dana ridkläder och av samma märken som i "vanliga hästaffärer" för halva priset !

Var kan jag hitta ridkläder och utrustning i barnstorlekar i storlek 116/120

Lustigt nog så har klädkatalogen Ellos börjat med ridgrejer. Jag köpte ett par ridbyxor till min dotter i storlek 110 och dom var faktiskt riktigt fina, rejält tyg o så.

Börjes. Ellos , hööks, ponnyprakt, ge-kås, tror till och med det finns i den st, på granngården:bump:

Liknande trådar

• Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 847
Senast: Görel
·
Småbarn Min femåring åker bakåtvänt i en Britax Max-Way Plus, men nu börjar han bli för lång för den. Bältet vid axlarna hade behövt höjas ett...
Svar
19
· Visningar
729
Senast: lillaP
·
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
764
Senast: fio
·
Utrustning Ska beställa ett EquoIQ stalltäcke, hur är storleken på dem? Har hört att de är stora? Min häst har 140 på Amigo stalltäcken och 145...
Svar
1
· Visningar
217
Senast: EZMK
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka