ridkavaj om man har stora bröst

token

Trådstartare
jag håller just nu på o kollar efter ny ridkavaj.....verkar jäkligt att hitta så undrar om nån har bra tips. Har I kupa och väldigt svårt hitta nån som sitter bra, inte snyggt om det glipar upptill, och vill ju inte ha en som är helt rak heller....

dom där i stretch/softshell, hur är dom???

Sv: ridkavaj om man har stora bröst

Du kanske kan köpa för stor storlek och sen sy in resten? Finns säkert massa duktiga sömmerskor om du inte kan sy själv :)

Jag har samma problem, är ganska smal i övrigt med stora bröst. Passar ju bra om man gillar att gå på puben, men har upptäckt att detta lämpar sig mindre bra inom ridsporten;) Har inga bra förslag då jag också letar efter ny tävlingskavaj, men håller ögonen öppna efter bra tips.

Jag har F-kupa och testade en Spooks-kavaj som satt riktigt bra! Underbart mjuk och skön också!
Dessutom relativt billig. Jag har för mig att den kostade strax över 2000 kr!

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Efter corona, då jag spenderade nästan två år med att jobba hemifrån, så har jag haft svårt att gå tillbaka till att använda vanliga...
2
Svar
21
· Visningar
1 915
Senast: Cattis_E
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 205
Senast: LiviaFilippa
·
Kläder & Bli fin Inspirerad av tråden om sportbh för stor byst, hoppas jag att någon sitter på ett bra tips om en sportbh med spänne i ryggen. Jag är...
2
Svar
31
· Visningar
1 320
Senast: Sassy
·
L
Kläder & Bli fin Konstig rubrik kanske så förlåt för det ❤️ Och först vill jag säga att jag tycker INTE att det är fult o avsett om nån är tjock eller...
2 3
Svar
46
· Visningar
3 648
Senast: Sonic76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Para ihop katter ibland?
  • Hemlösa hundar ökar