Ridhusunderlag

R

RKR

Hej!
Söker någon i Sverige eller utomlands med lång erfarenhet, som vet hur man anlägger en ridhusbana inomhus/utomhus.

Sv: Ridhusunderlag

Hej!
Ledsen att jag lade det på fel ställe, det är inte lätt med alla forum, det är ganska så många.

Det är fortfarande en kunnig person jag söker.

Hej! Jag har ingen erfaren person med att lägga underlag men jag har varit lite i finland o danmark o tävlat och de underlag som jag tycker är bäst (mest svikt) är pappersunderlaget.. min häst älskar detta underlag och jag litar helt på han för han är vääldigt snabb med att säga till vad han inte tycker om :mad: .. Flecce tycker jag inte alls lika mycket om på något sätt är det stumt..

Har papper i paddocken där jag står nu, det är ett bra material.
Regnar det så blir det inte pölar utan mera klafs klafs.
Men regnar det jätte mycket så blir det inte bra, precis som alla
andra material om det inte är ngn bra dränering.

Jag rekommenderar boken Att bygga häst stall. Där står allt du behöver veta. Den är skriven av Mikael Ventorp.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag ska i helgen provrida en häst. Jag gillar den på video och hoppas att det skall vara ”rätt”! Dock skall jag utomlands i 4...
Svar
11
· Visningar
1 215
Senast: Oh_really
·
Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 245
Senast: Äpplet.
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 330
Hästmänniskan Hej! Jag är 12 år och älskar hästar! Min dröm är att ha en egen ponny. Jag har ridit i ungefär 7 år på ridskola. Och just nu rider jag...
2
Svar
34
· Visningar
2 451
Senast: Häst_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar