JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Moderator
Hästnyheter
De har önskat, drömt, längtat och tjatat – i mer än tio år. Men nu har – "äntligen" – bygget av ett nytt ridhus i Mockfjärd inletts. –...
Hästnyheter
(Dalarnas Tidningar) Kristyngda Borlänge Ridklubb kommer att tillsätta en arbetsgrupp som ska ta fram förslag till kommunen. Det...
Hästnyheter
(DalaDemokraten)
Gagnefs Hästvecka avslutas i morgon, lördag, på Gagnefs ridklubb i Mockfjärd. Nytt för i år är en...
Hästnyheter
(DD)
I helgen avlöste hästkrafterna varandra på Lugnet i Falun. Lördagens DAK-marknad följdes upp med söndagens arrangemang Ridsportens...
Mellanpudel
Hundavel & Ras Oj det är verkligen inte min erfarenhet att väldigt många pudlar gör det.
Jag har haft pudlar hela mitt liv och umgås med många med...
Nota
6 minuter sedan
Svar: 34
Visningar: 934
Hund
Kattbilder #10
Övr. Katt Smulan får komma och lära henne hoppa högt... köksskåp, lillmattes hylla och garderoben i sovrummet inget är omöjligt.
Krålus
6 minuter sedan
Svar: 562
Visningar: 29 395
Katt
Senast tagna bilden XVI
Svar: 530
Visningar: 31 889
Hund
Bästa UV-benskydden till häst?
Hästvård Jag har gjort det också, och haft sockar som @hamilton1 men skydden är helt klart bäst :) tycker sällan solkräm håller ett helt dygn.
Blyger
2 minuter sedan
Svar: 3
Visningar: 89
Vård
Finns det travare av den lugnare sorten?
Avel Travare är trevliga hästar.
Min uppfattning är att de ridtravare som är stissiga, stressade och liknande
* Kommer nyligen från...
Syrax
3 minuter sedan
Svar: 26
Visningar: 1 146
Avel
Ny på Buke
Gnägg Jag har varit medlem sedan 2004, 21 år av mitt 35-åriga liv! Måste ha hittat stallet (namnet före bukefalos) när jag ”googlade” något...
Fille
8 minuter sedan