Ridbyxor färgade av sig

Sv: Ridbyxor färgade av sig

Vem köper ridbyxor där det i tvättråden står att de inte kan tvättas? Eller framför allt - vem TILLVERKAR sådana, och dessutom försöker göra kunden till den skyldige? :confused:

Helt rätt av ARN! Konstigt av butiken att inte göra det utan inblandning av dem dock...jag tycker det är rätt självklart...:crazy:

Senast ändrad:

Vem köper ridbyxor där det i tvättråden står att de inte kan tvättas? Eller framför allt - vem TILLVERKAR sådana, och dessutom försöker göra kunden till den skyldige? :confused:

Helt rätt av ARN! Konstigt av butiken att inte göra det utan inblandning av dem dock...jag tycker det är rätt självklart...:crazy:

Eller varför inte tillverkaren....

Det borde tillverkaren få stå för inte butiken!
Sen förstår jag inte hur man kan köpa ett par byxor som inte går att tvätta..
Undra vad det var för färg på sadeln, när det blev märken på den:angel:

Jag misstänker jeansblå till en brun sadel.....

Själv har jag gjort tvärtom... Tabaccofärgade jeans var inte så snyggt heller.... hihihi

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det tog mig 5 år att återfå beviljad färdtjänst trots att jag hade haft det flera år efter hästolyckan. Jag återfick mitt körkort...
Svar
2
· Visningar
622
Senast: IngelaH
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter När Kjell Magnusson fick reda på att stallet där han skulle åka på ridläger hade fått kvarka avbokade han direkt då han var rädd för att...
Svar
0
· Visningar
771
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Ännu en skriva av sig tråd. Jag mår inte bra och jag vet inte riktigt hur jag ska ta mig vidare. Det känns som att jag är i ett moment...
Svar
17
· Visningar
2 112
Senast: Sasse
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Örebroaren Daisy Pearson är redan klar för Göteborg horse show. Nu har även tolvåringen Sally Wittvången, från Vittvång strax utanför...
Svar
0
· Visningar
624
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Stillsam sysselsättning?