Rida Western

U

ullis25

Hej alla!
Jag vill väldigt gärna lära mig western ridning..:) men kan inte hitta någon här där jag bor som har western ridning:confused: , har sökt på nätet mm. Finns det någon här som vet var jag kan hittat någon i Linköpings området (östergötland)?????

Sv: Rida Western

frustrerande...!!!! har nu kollat upp vad det finns för western utbildare här i Linköping, men jag måste ha egen häst..suck.. det har jag inte än.:mad: finns ett ställe men det är alldeles för långt bort och inne i skogen...har ju inte körkort

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 596
Senast: Nepenthe
·
Katthälsa Hej! Min katt har hoppat från balkongen, första våningen för 5 timmar sedan. Hon verkade OK, åt lite mat precis som hon brukar men nu...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 268
Senast: Keb71
·
Hästvård Vårt 16 åriga sto blev i början av sommaren svullen i båda bogspetsarna. Har under sommaren undvikit ridning och haft hästmassör som...
Svar
6
· Visningar
702
Senast: tara
·
Western Finns det ledade stigbyglar till westernsadlar? Ska ev bli medryttare på en häst med endast western utrustning (roping häst), sadeln...
Svar
7
· Visningar
1 929
Senast: Seabaz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka