Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det någon som provat?
Mockade i helgen med den goda ambitionen att inte använda det högerhänta greppet, och då jag gick genom hagen skulle jag plocka upp en kvist - då small det till i ryggen.
Vad är det värsta som kan hända förutom att det gör ont?
jag har haft ryggskott ett par ggr (har ont i ryggen sen jag var barn)
jag har så ont att jag funderar inte ens på att hoppa upp o rida eller mocka ...kan inte ens åka till stallet då måste jag ju ut i bilen först och att åka bil gör oont....men som tur är brukar det lugna ner sig på ett par dagar vila lite du så kan du nog rida igen till helgen
Har haft ryggskott ofta förr och då provat ridning. Det var ett h-e att ta sig in i bilen, mocka var en enda lång pina, men rida (visserligen bara skritt) gick alldeles utmärkt.
Uppsittning och avstigning däremot var ett helt kapitel för sig (eller flera) för att inte tala om ta sig ur bilen efteråt (musklerna börjat stelna). Jag fick på något sätt rulla ut ur bilen så jag hamnade liggande utanför och därifrån försöka ta mig upp (vilket var ett företag i sig).
Men jag red! och det var det som efterfrågades.
Har ofta ryggskott (dehydrerade diskar).