Rida akademiskt/centrerat sommaren 2005

heland68

Trådstartare
Hej,

Finns det någon som känner till om man kan åka med sin häst på läger eller dylikt i syfte att både utvecklas och ha kul samtidigt till sommaren? Skulle vara fantastiskt roligt att träffa och träna såväl AR som centrerad ridning med likasinnade under kanske en hel vecka. Gärna i södra Sverige?

Önskar er alla en god fortsättning!
/Helen

Sv: Rida akademiskt/centrerat sommaren 2005

Vi brukar fara ner till Stengården och rida ridvecka. Där kan man rida antingen för BJ eller CE och sedan få sitta och se ridning under hela dagen. En ridvecka är från måndag till fredag. Vill du veta mer så PM:a mig.

Från Helsingborg-Helsingörfärjan tar det ca tjugo minuter med släp. Våra hästar klarar färjan fint, den tar bara tjugo minuter. De brukar få lite hö att mumsa på under överfarten.

OA

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag är en tjej på 15 år som bor i Stockholm och har ridit i drygt 8 år på ridskola och nu blivit medryttare för andra gången på en...
Svar
18
· Visningar
3 151
Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så...
2
Svar
22
· Visningar
4 144
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är verkligen inne i ett flöde i ridningen känns det som! Härligt att känna, minns att det har varit åt andra hållet tidigare. Det är...
Svar
0
· Visningar
370
Gnägg Jag har alltid varit en hästgalning. Men det senaste året har det bara gått utför. Jag går just nu på gymnasiet och mycket tid går till...
Svar
13
· Visningar
2 260
Senast: Nielaa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Oseriös avel 2023