Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
inte lika mycket som fleece .Equiline och Jacson. Jag tycker dock inte de är så bra eftersom de blir väldigt smala efter ett tag/efter tvätt. Fastnar spån i dem också tyvärr.
vad för tävling får man ha lindor i? och vad för tävling är det så smart att ha lindor på? tänker på risken att de går upp..Ska ha dem vid tävling, så skulle vilja ha nåt mönster, brodyr eller så.
Phew, jag har travare och där får man för det första ha hur många lindor som helst jag vill. Fast jag ska ha dem som stallbandage, som jag skrev. Vi travfolk lindar våra hästar när de ska på tävling iställlet för transportskydd.vad för tävling får man ha lindor i? och vad för tävling är det så smart att ha lindor på? tänker på risken att de går upp..
men 50/50 lindor tycker jag om annars, blir en glattare yta och de får då både padd och inre fleece lagret som fördelar tryck medans elastiska delen gör att det kan sitta aningens tightare och inte fastnar lika mycket skräp på.
aldrig sett lindor med brodyr, eller ja emblem på kardborren men aldrig kollat närmre på dem då jag vill ha det stilrent.
ja jag tyckte väl att jag läste det , blev förvirrad när du sa att de skulle vara vid tävling, tänkte på tävling .Phew, jag har travare och där får man för det första ha hur många lindor som helst jag vill. Fast jag ska ha dem som stallbandage, som jag skrev. Vi travfolk lindar våra hästar när de ska på tävling iställlet för transportskydd.