Ribbade stallbandage

Nebraska

Trådstartare
Verkar som det nästan bara finns flecce idag? De är så trista då de fastnar en massa spån i dem. Jag är ute efter snygga ribbade (eller heter det stickade?) stallbandage. Vem tillverkar det?

Equiline och Jacson. Jag tycker dock inte de är så bra eftersom de blir väldigt smala efter ett tag/efter tvätt. Fastnar spån i dem också tyvärr.

Equiline och Jacson. Jag tycker dock inte de är så bra eftersom de blir väldigt smala efter ett tag/efter tvätt. Fastnar spån i dem också tyvärr.
inte lika mycket som fleece ;).

jag älskar acryl lindor :), är lagom smäckra att ha vid ridning och håller sig mer strö fria än fleece.
de jag har är märkeslösa men stall lindorna är ca 15cm breda och rid lindorna ca 10-12cm :).

Ska ha dem vid tävling, så skulle vilja ha nåt mönster, brodyr eller så.
vad för tävling får man ha lindor i? och vad för tävling är det så smart att ha lindor på? tänker på risken att de går upp..
men 50/50 lindor tycker jag om annars, blir en glattare yta och de får då både padd och inre fleece lagret som fördelar tryck medans elastiska delen gör att det kan sitta aningens tightare och inte fastnar lika mycket skräp på.
aldrig sett lindor med brodyr, eller ja emblem på kardborren men aldrig kollat närmre på dem då jag vill ha det stilrent.

vad för tävling får man ha lindor i? och vad för tävling är det så smart att ha lindor på? tänker på risken att de går upp..
men 50/50 lindor tycker jag om annars, blir en glattare yta och de får då både padd och inre fleece lagret som fördelar tryck medans elastiska delen gör att det kan sitta aningens tightare och inte fastnar lika mycket skräp på.
aldrig sett lindor med brodyr, eller ja emblem på kardborren men aldrig kollat närmre på dem då jag vill ha det stilrent.
Phew, jag har travare och där får man för det första ha hur många lindor som helst jag vill. Fast jag ska ha dem som stallbandage, som jag skrev. Vi travfolk lindar våra hästar när de ska på tävling iställlet för transportskydd.

Phew, jag har travare och där får man för det första ha hur många lindor som helst jag vill. Fast jag ska ha dem som stallbandage, som jag skrev. Vi travfolk lindar våra hästar när de ska på tävling iställlet för transportskydd.
ja jag tyckte väl att jag läste det :p, blev förvirrad när du sa att de skulle vara vid tävling, tänkte på tävling ;).
lindar själv istället för att ha transportskydd och även i stallet.
men t ex equiline brukar ha stora emblem på sina acryl lindor, inte billiga dock.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Tänkte kolla, då jag gärna vill ha varierade åsikter kring mitt lilla dilemma jag har.. Min häst, hon är en väldigt egensinnig...
Svar
7
· Visningar
965
Hemmet Jag skulle önska fler högtalare i mitt hem. I dagsläget har jag bara en Sonos bokhyllehögtalare från Ikea (Symfonisk wifi-bokhögtalare...
Svar
11
· Visningar
400
Senast: Acto
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 248
Senast: Red_Chili
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 958
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka