Revbenen trängs ut av bebis, Ny BH sort?!

Smulu

Trådstartare
Jahapp.
Då har livmodern trängt sig in under revbenen. AJ! bebis sparkar.

Hastigt och lustigt upptäcker jag då att omkretsen på BH:arna jag äger är för liten. Har kanske 2 som funkar hyfsat.

Vad göra? Köpa fler vanliga Bh:ar eller köpa ammningsBH:ar?
Eller ska jag kanske ställa mig och handtvätta Bh:ar på kvällarna? Svettas ju lite mer nu också så använda dem mer än 1 dag känns inte så lockande.
 
Sv: Revbenen trängs ut av bebis, Ny BH sort?!

Det finns sådana där förlängningsspännen som man kan använda istället för att köpa ett nytt gäng behåar. Önskar att jag hade vetat det INNAN jag for och köpte nya (som nu är för långa i omkrets efter avslutad graviditet).
 
Sv: Revbenen trängs ut av bebis, Ny BH sort?!

Det finns sådana där förlängningsspännen som man kan använda istället för att köpa ett nytt gäng behåar. Önskar att jag hade vetat det INNAN jag for och köpte nya (som nu är för långa i omkrets efter avslutad graviditet).

Aha, det lät mkt intressant... var hittar man sånna?
 
Sv: Revbenen trängs ut av bebis, Ny BH sort?!

Ah! Här är ju något som jag intresserar mig :rofl: aftersom att jag har en bebisrumpa som bor, inte bara innaför, utan även utanför revbenen :crazy: Det gör galet ont ibland.

Jag har köpt toppar istället. De anpassar sig, men ger ju så klart inte samma stöd som en riktig BH. Jag ville inte köpa amnings-bh nu innan jag vet vilken storlek jag ska ha, de är rätt så dyra.

http://www.minimundus.se/valkommen.htm

En sådan som följer med i amningspaktete, man an även köpa separat. Kostar 85:- styck så man kan köpa flera.
 
Sv: Revbenen trängs ut av bebis, Ny BH sort?!

http://www.minimundus.se/valkommen.htm

En sådan som följer med i amningspaktete, man an även köpa separat. Kostar 85:- styck så man kan köpa flera.

De är helt undarbara, jag använde sån när jag gav upp att köpa fler större bh:ar och även under amningen, har säkert använt de i över 6 månader nu (sonen är 3½ månad) använder bara amningsbh om jag ska iväg hemifrån.
 
Sv: Revbenen trängs ut av bebis, Ny BH sort?!

Ah! Här är ju något som jag intresserar mig :rofl: aftersom att jag har en bebisrumpa som bor, inte bara innaför, utan även utanför revbenen :crazy: Det gör galet ont ibland.

Jag har köpt toppar istället. De anpassar sig, men ger ju så klart inte samma stöd som en riktig BH. Jag ville inte köpa amnings-bh nu innan jag vet vilken storlek jag ska ha, de är rätt så dyra.

http://www.minimundus.se/valkommen.htm

En sådan som följer med i amningspaktete, man an även köpa separat. Kostar 85:- styck så man kan köpa flera.

Hilfe, rumpan utanför också ryyyys...
Räcker så väl med att den spjärnar med sina små fötter och ska ha mer plats.

Hmmm undras om den ärvt det där med att kräva utrymme från sin pappa, som alltid ska skuffas i sängen när han sover....
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V
  • Rallylydnad

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp