Returnera vara utomlands

gul_zebra

Trådstartare
Beställde ett par hörlurar från en internetbutik i Storbritannien. Allt flöt på fint, frakt gick snabbt och lurarna anlände som de skulle - men de är trasiga, det är knappt något ljud alls i högra sidan. Jag har såklart mailat företaget och efter en del krångel verkar jag bli tvungen att betala returfrakten själv. Hur gör man i ett sånt här fall, är det bara att betala och se glad ut eller går det att göra nånting? Jag har alltså inte ångrat köpet eller nånting utan vill bara ha ett par lurar som fungerar. Känns inte alls rimligt att jag ska behöva betala för att skicka tillbaka nånting som var trasigt redan vid ankomst :cautious:

Liknande trådar

Äldre Beställde en grej från ett ''fotoföretag'', betalade med kort. Sen när den kom inte alls var vad jag ville ha. Mailade företaget att jag...
Svar
14
· Visningar
1 710
Senast: Gabbi
·
Ekonomi & Juridik Risk för att det blir en lång historia. Jag köpte en fyraårig häst från tyskland förra året. Jättefin och vi funkar bra ihop, alla...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
15 923
Senast: SusieQ
·
Övr. Barn efter att ha läst att många använde fleeceregnställ åt sina små, så tänkte jag att: ja, ett sådant köper jag bums. Googlade och hittade...
2
Svar
21
· Visningar
2 458
Senast: Hyacinth
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Sodastream
  • Valet i USA
  • Hiss och diss del 5