Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Köp = hästen blev såld.
Återköp, ägaren själv la det högsta budet, alternativt att auktionsroparen hade information om vilket som var det lägsta godtagbara budet, och klubbade aldrig på bud under.
Kan vem somhelst köpa häst på åringsauktionen? även om den inte ska sättas i galoppträning?
Såg att vissa summor på hästar var runt eller under 20.000kr medans andra var långt över 100.000kr...
Köper man en häst för 10.000 och sätter den i galoppträning eller är den kanske köpt som ridhäst?
Visst, vem som helst får handla!
De billigaste hästarna kanske inte hamnar i proffsträning, men det finns ju många med amatörlicens som inte har råd att köpa de bästa hästarna, utan får hålla tillgodo med de med sämre stam och exteriör.
Och tjusningen är att även de hästarna kan bli bra....
Kollade listan idag och såg att det var i princip bara den undan Cinnamon som dom fått riktigt bra betalt för. Annars låg dom ju på 5000:- och uppåt har jag för mig.
Hästmänniskan
Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här.
Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
Hundavel & Ras Googlar man på french bulldog with tail så får man upp riktigt många resultat faktiskt. Ett par uppfödare som strävar efter svans och...
Foder & Strö Jag har oxå gett Evolve förut och min häst absolut älskar det. Men jag gav det bara som smaktillsats utblandat i betfor så någon dl i 1...
Hästmänniskan Skönt att höra! Hon är ganska ädel, långbent och högrest. 169 i augusti, men eftersom hon är tre år så lär hon bli ett par tre cm till...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.