Resultatet av mina valpar!

Sv: Resultatet av mina valpar!

Vilka sötnosar:love:

Hur många blev det? Misstänker att du visade det antal du har men de var ju så lika, svårt att se skillnad.

Nu såg jag att det var namn bakom länkarna...

ja det är så man vill käka upp dom :d Det blev 13 st och 12 överlevande :) Har aldrig vart med om en sådan stor kull innan så de kom liksom som en chock:D Sen gör det ju inte saken bättre att jag är så fruktansvärt kräsen med valpköpare så jag lär väll få behålla dom flesta in i de sista :o Många som är intresserade men jag är väldigt misstänksam och nogrand med vart dom hamnar så nu är de liv i luckan här hemma vill ja lova :rofl:

Här ligger lilla Telma strax efter att ha brutit sig ut i köket och gått loss på matresterna , snacka om att ha förätit sig hon orka knappt röra sig :o Där blev det minsann ingen mera mat den dagen :eek:

Haha vilken tjockis :rofl:
Ja hon ser ju ut som hon inte kommer att kunna röra sig på ett bra tag:rofl:

Åh vilka drägelsöta:love:
Ja kräsen med vem som ska köpa ska man alltid vara och specielt när det är Rottis korsning = risk för macho köp:mad:

åhh va sööta:love:

Hur många hanar o tikar är det?:D

Själv så ska man köpa en tik-valp om 4 veckor:love:

barbapappa3dh.png
:angel:

Här ligger lilla Telma strax efter att ha brutit sig ut i köket och gått loss på matresterna , snacka om att ha förätit sig hon orka knappt röra sig :o Där blev det minsann ingen mera mat den dagen :eek:

............

Liknande trådar

R
Hundträning Min mamma ska kanske skaffa en hund valp ❤️ Och isåfall kommer min hund vara ungefär 1,5-2 år när den kommer. Han är en väldigt glad...
Svar
14
· Visningar
1 278
Senast: Raderad medlem 149524
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 064
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Valpen har visst blivit stor (hur gick det till?) och har vuxit ur sin bur. Jag behöver en bur som är minst 50 cm hög och 60 cm lång...
2
Svar
36
· Visningar
964
Senast: ufot
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 907
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Stora shoppingtråden III