Sv: resultat

Det beror väl egentligen på, jag har vunnit en tävling det måste ju vara det bästa resultatet:idea:
Sedan är en vinst i debutant bättre resultat än att tex komma på 25 plats på EM?
Allt är ju relativt

Hittils är det i fälttävlan
10 på ponny SM 2000
12a av 30 lag på Lag-SM för ponny 2001
Vunnit MSV B på ponny 2002
3a MSV A 2002
5e placerad på Lag-SM för ponny 2002
2 Lag-SM Guld på ponny 2000 och 2003(den enda i sverige som har 2 lag-sm guld på ponny:D )
Indiveduellt SM Silver på ponny 2002
Lag-NM Guld på ponny 2002
Placering i internationell seniortävling i CCI1* 2005
8a på JSM 2005
5a Lag-SM 2005
Startat 5 indiveduella SM och 6 Lag-SM

Senast ändrad:

Jag har tävlat en gång i debutant med min fjording o då kom vi till 5:e hindret då båda backade ur för det var ett så stort uthopp :p
Så det är mitt bästa resultat :rofl:

Fast ja e nöjd ändå, för det var första gången på över ett år som hon hoppade en banhoppning utan o vägra en enda gång :crazy:

DM-guld på förra hästen, har mest tävlat för utbildnings skull på nya gröna hästen...

fälttävlansnisse skrev:
Ponny
sm-silver inv 2005
sm-guld lag 2001
plac msva

Häst
Jdm guld 04-05
jdm silver 02
yrdm guld 05
plac * med 2 olika hästar

Vilken ponny red du på SM iår? å fick silver?

quigley skrev:
2000- Tripple Dotty
2001- Ballymore Lucador
2002- Star-Li
2003- Star-Li
2004- Ballymore Lucador
2005- Skott (Stor häst)

Star-Li är så fin!! Har du han kvar?

Wiiie skrev:
Star-Li är så fin!! Har du han kvar?
Både ja och nej, jag äger honom fortfarande men har lånat ut honom te en tjej i sthlm som ska tävla honom i lite lägre klasser så länge han vill;)
Å hon har redan startat en dressyr tävling där hon vann båda klasserna:banana:

På b-ponny kom jag trea på SM och på häst är det bästa resultatet seger i 3-dagars Msv B.

Har bara ridit fälttävlan sen maj iår så det va väl JDM silver i höstas :) fast är stoltare över andra fälttävlansmärket..

_underbarn_ skrev:
Har bara ridit fälttävlan sen maj iår så det va väl JDM silver i höstas :) fast är stoltare över andra fälttävlansmärket..

går värmlands dm också i debutant lr??:confused:

DM i Värmland:
Junior häst DM går i 90
Senior DM går i 100
C och D-ponny DM i Lätt
B-ponny DM i Debutant
:D
Vi börjar på att få så många bra ekipage i värmland nu så vi får väl se om inte distriktet tycker det är dags att uppdatera reglerna, men 2006 kommer det nog att kvarstå:smirk:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter När de nordiska mästerskapen i fälttävlan avgjordes i Köpenhamn i helgen blev det en tävling som innehöll flera fina framgångar för de...
Svar
0
· Visningar
102
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Flera timmar per dag sju dagar i veckan i stallet och på hästryggen. Nu börjar det ge resultat för Selma Lundberg. 15-åringen från...
Svar
0
· Visningar
101
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Dressyr, hoppning och fälttävlan. De olympiska grenarna har varit i farten och både ringrävar och kommande stjärnor kan summera starka...
Svar
0
· Visningar
78
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Engla Boström har gått från hopprädd dressyrryttare – till att som enda ryttare representera länet när SM i ponnyhoppning avgörs i...
Svar
0
· Visningar
119
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka