Resultat Nationals här

lakrits

Trådstartare
Ni som deltagit i Nationals under helgen kan väl uppdatera oss hur det gått?

Någon som vet hur det gått för bukefolk i dagens klasser?
Var väl Halter klasser idag väl?

Sv: Resultat Nationals här

Det började med att vara försenat en timme igår då den ena dommaren blitt försenad pga missat flyg. Haltern var nog slut vid typ vid typ 19 tiden och då var de ju massa andra klasser kvar.. så de blev nog en lång kväll.
Jag ska inte skvallra åt andra ;) men jag tyckte mig se Sidekick knipa någon Grand Champion eller var de kanske flera hon fick???:banana:

Min häst gick tyvärr omkull pga en kalv som inte skulle ha varit med i working cowhorse.....

hoppas de gick bra för din häst gutis!!!

Ryttaren klarade sig bra. Spöket har fått en ca 40 cm lång reva på buken efter sporren. Ser inte så där jättefint ut.

Hello... jag var där i fredags och kollade in reiningen... Anders Josefsson vann o Peter Ljungberg kom tvåa...den som var på dagen för amatörer var det tre killar som var bland de tre bästa unga killar aldrig sett dom förr??? Jätteduktiga var dem... Hur gör jag för att hitta en tjej här på buke??? Vet ej vad hon kallar sig men bor i Allingsås och har skrivit en massa om clinicen för Roger Barral... hon lånade ju Lilleman då, skulle va kul att läsa den...men hur hittar jag den???

:banana:Jag var där!!! kommer ju inte in ska försöka igen..:bump:

Ni som deltagit i Nationals under helgen kan väl uppdatera oss hur det gått?

Någon som vet hur det gått för bukefolk i dagens klasser?
Var väl Halter klasser idag väl?

Nä jag vet inte det tyvärr fast jag var där i fredags...

Halloj!

Jag red breeders classic trail i fredags och blev 5:a med min 3-åring!
Red även junior trail idag och slutade 9:a och 11:a.

Jättegrattis till maja_70 som blev 5:a i lördagens Srcha non pro limited!

Halloj!

Jag red breeders classic trail i fredags och blev 5:a med min 3-åring!
Red även junior trail idag och slutade 9:a och 11:a.

Jättegrattis till maja_70 som blev 5:a i lördagens Srcha non pro limited!

Jätte grattis på er,kanon duktiga ni är!!!
(du kommer väl på km)...
Marina

Min hingst var med .
Han kom in 9 på junior reining och 5 i srcha limited open klassen .
:banana::bump:

Tack!:laugh:

Jo, jag tror att det blir km för vår del.
Känner att det är dags att prova lite nya klasser så vi får se vad det blir.

/A

Senast ändrad:

Och Annelis häst fick Grand champion Mare tror jag.
Stämmer:laugh:
pluss att de fick brons medaljen från Hunter Equitation och Silver medaljen från Youth Western Pleasure :bow:

Senast ändrad av en moderator:

:) Tack ska du ha. Ja d var otippat,bara tävlat 2 små klubtävlingar o blitt diskad.men d var inte med denna häst. Jag har aldrig tävlat dessa klsser förr o d var var skitkul!!!!

Hello... jag var där i fredags och kollade in reiningen... Anders Josefsson vann o Peter Ljungberg kom tvåa...den som var på dagen för amatörer var det tre killar som var bland de tre bästa unga killar aldrig sett dom förr??? Jätteduktiga var dem... Hur gör jag för att hitta en tjej här på buke??? Vet ej vad hon kallar sig men bor i Allingsås och har skrivit en massa om clinicen för Roger Barral... hon lånade ju Lilleman då, skulle va kul att läsa den...men hur hittar jag den???

Ja skickar PM :angel:

Liknande trådar

Övr. Hund Som vanligt var det för några dagar sen dags för den årliga National Dog Show i USA (som vi i Sverige såklart var geoblockade från att...
2
Svar
35
· Visningar
2 308
Senast: Red_Chili
·
Hästmänniskan Jag har inte ridit på 25 år men min barndom och ungdomstid präglades av hästar. Jag fick min första ponny som femåring, tävlade FEI...
Svar
9
· Visningar
1 201
Senast: Emro
·
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 485
Senast: Grazing
·
Juridik & Ekonomi Vi håller på att borra en ny brunn och nu har arbetet avstannat och de har gått på semester utan att säga något. Borrningen är färdig...
Svar
9
· Visningar
593
Senast: Coop
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka