Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
När ser man treårs testernas resultat på ASVH´s sida under BLUP?
Där finns ju fina kolumner som gapar tomma... Ska man själv göra någonting för att resultatet ska hamna där? Det borde väll ske "automatiskt"
Jag har ställt samma fråga till ASVH och fått svaret att det läggs in när året är slut. Dock ser jag mång rutor som gapar tomma så vi får väl mailbomba dem så det händer något. Detta är ju viktig info, inte minst för oss som föder upp.
Tack för svaret.
Då får man vänta ett tag till då innan man ser någonting där. Synd att det ska ta sådan tid. Visst det är säkert en del jobb att få in det. Men det måste vara många som är intresserade av den datan också.
Hästhantering
För cirka 5 månader sen köpte vi dotterns första ponny, "världens tryggaste och snällaste barnponny". Provridningen gick ok, dottern var...
Hundavel & Ras
Hej!
Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.