Resultat från Belgien.

via

Trådstartare
Är det någon här som vet om man kan hitta resultat från Belgien någonstans?
Vår förra häst Livi Cannavaro är ju exporterad dit och det skulle vara väldigt intressant att se hur det har gått för honom där, eftersom vi har hans mamma.

Sv: Resultat från Belgien.

Lånar tråden lite...
Finns det någon som vet hur man får fram tävlingsresultat från Estland?
Gäller hästen Alberta Swiss..

kl

Asch, nu får jag inte länken att fungera... Det hade ju varit roligt att se hur det går för Best In West. Nya ägarna ringer ibland och hojtar "Excellent" "Fantastic horse" när han har tävlat. Jag antar att det går bra...

Knapplån

Funkade inet när jag testade.
Miaplacidus, min gamla yrpanna, hon är i Belgien nu. Nån som kan hitta henne?

kl

Asch, nu får jag inte länken att fungera... Det hade ju varit roligt att se hur det går för Best In West. Nya ägarna ringer ibland och hojtar "Excellent" "Fantastic horse" när han har tävlat. Jag antar att det går bra...

Men har finns ju inte i den belgiska databasen och står ju inte som exporterad från Sverige? :confused:

Till Sverige kan man inte importera valacker utan de får stå som tillfälligt i Sverige för träning, men vara registrerade i sitt gamla land. Kanske samma i Belgien.

Till Sverige kan man inte importera valacker utan de får stå som tillfälligt i Sverige för träning, men vara registrerade i sitt gamla land. Kanske samma i Belgien.

Det bör inte vara så iom att Livi Cannavaro som jag nämner i början av tråden nu är reggad i Belgien. Hos STC står han som exporterad till Belgien. Han är valack.

Vart sålde jag honom då?

Då finns det nog hästar där som inte är registrerade. Jag har i alla fall kort på´n när han springer omkring.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 077
Senast: Bison
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
970
Senast: Cattis_E
·
Hästvård Hej allihopa! Jag har hamnat i en tråkig situation, och behöver lite tips på hur jag kan tänka för att inte bli för deppig. Nu till...
Svar
13
· Visningar
1 102
Senast: Kilauea
·
Hästvård Hästen som är 8 år uppvisar inga rörelse avvikelser under longering och är generellt på bra humör i hantering i stall. Däremot uppvisar...
Svar
17
· Visningar
1 540
Senast: Liten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka