Resturang Göteborg

grodan21

Trådstartare
Är det någon som har tips på en lyxigare resturang i Göteborg? Tänker att jag kan betala två till tre tusen för två peronser. Letar efter en resturan som inte bara vegitariska alternativ.
 
Är det någon som har tips på en lyxigare resturang i Göteborg? Tänker att jag kan betala två till tre tusen för två peronser. Letar efter en resturan som inte bara vegitariska alternativ.


Föreslår att du kikar på följande restauranger

Koka på Viktoriagatan
28+
SK mat och människor

Tycker alla tre är väldigt bra och lyxiga. Har inte helt koll på deras aktuella menyer så bäst är att gå in på respektive hemsida och titta.
 
Om ni kan tänka er restaurang inriktning fisk och skaldjur så tycker jag att Sjömagasinet, Sjöbaren i Haga och Fiskekrogen är väldigt bra. Sjömagasinet har ett helt underbart läge.
 
Jag tycker att Koka är bland det bästa jag ätit, men det kanske är lite utanför budget numera? Toso är också en favorit. :d
 

Liknande trådar

Mat Vi ska till Scandinavium på en torsdag. Funderade på att äta något innan vid 16-17 tiden. Har googlat lite men mest hittat äldre trådar...
Svar
15
· Visningar
902
Senast: Mabuse
·
Mat Vi är sugna på att gå ut och äta på kvällen när vi besöker Göteborg snart. Letar tips på restauranger i budget/mellanklass men som ändå...
Svar
7
· Visningar
673
Senast: Blossi
·
Hemmet Är det någon som gjort detta? Jag har ingen aning hur jag ska gå tillväga då inga jag känner är intresserade och jag just nu inte håller...
Svar
2
· Visningar
598
Juridik & Ekonomi Jag har googlat lite, men blir inte riktigt klok på vad man skall tänka på, så tänkte buke är ju experter på allt. ;) sambon och jag...
Svar
15
· Visningar
772

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp