Restips Åland

Jozze

Trådstartare
Vi tänkte åka till Åland över midsommar, två vuxna och en treåring. Ingen av oss har varit på Åland och har ingen aning om var man bör bo, vad man bör se etc. Någon här som kan komma med tips? :)

Vi tänkte ta båten till Mariehamn och stanna en eller två nätter. Vi har inte bestämt än om vi tar med oss bilen.

Ja vi är sent ute, för vi kan ju aldrig bestämma oss som de velpottor vi är. :meh: Tack! Jag tyckte att jag hade läst där men det hade jag visst inte ordentligt.
Hoppas ni hittar nåt ledigt boende. Det brukar finnas infobroschyrer med en massa info om aktiviteter på Åland på båten över. ...bara ni kommer så långt.

Om ni vill göra barnvänliga saker rekommenderar jag SmartPark! Mina barn älskar den! Men då krävs nog bil, jag vet inte hur det ser ut med kollektivtrafik ut dit från.Mariehamn.

Liknande trådar

Fritid Vi tänker oss kanske till Åland i slutet av augusti :). Ingen av oss har varit där, så vi tar tacksamt emot alla tips! Vad gör man, vad...
Svar
0
· Visningar
233
Fordon Scenariot är som följer: Vi är på väg att köpa en campervan, en VW Transporter som förvandlats till en liten husbil, och har hittat två...
Svar
6
· Visningar
367
Senast: Fetaost
·
Fritid Kommer landa på Gardermoen ett par dagar innan midsommar och är ledig till efter midsommar, så funderar på att stanna kvar i Norge 2-3...
Svar
11
· Visningar
581
Senast: Fideli
·
Fritid Vill dra på nån liten semester i sommar. Har i tanken att åka till Järnvägsmuseet i Gävle, så sambon kan få se det med. Men sen tar det...
Svar
2
· Visningar
313
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama