Restaurang i London

Crossline

Trådstartare
Jag och sambon åker snart till London. Vi är där fredag till måndag och skulle vilja ha tips på bra restauranger att äta middag på kvällen på.

Jag är demivegetarian, alltså äter jag fisk, men inte kyckling, nöt och gris osv. Sambon äter allt!

Vi är inte jättefina av oss och är 23 år, så något lagom och okej prisklass. Kanske 150 kr för en varmrätt plus minus lite hit och dit. Sambon fyller år under tiden vi är borta, så något ställe att äta födelsedagsmiddag kan ni gärna få tipsa om också.

Liknande trådar

Fritid Sambon och jag kommer eventuellt att stanna i Trollhättan en natt i höst och eftersom vi har noll koll på denna stad så behöver vi lite...
Svar
10
· Visningar
808
Senast: Maxilla
·
Äldre 2014 börjar lida mot sitt slut och jag kan inte låta bli att sammanfatta det redan nu. Så mycket underbart har hänt och de mörka molnen...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 807
Senast: aiquen
·
Äldre Ska åka till Newmarket och gå på löp med några gamla stallkompisar i oktober. Eftersom det uppdagades att resten av sällskapet var...
Svar
8
· Visningar
1 136
Senast: Libra
·
Relationer Ååååh. Sliter mitt hår av frustration. Behöver råd utifrån, från oberoende personer som inte känner varken mig eller min pojkvän...
2
Svar
28
· Visningar
5 746
Senast: Got2Be
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar