Resor till KWPN

skorpannorpan

Trådstartare
Jag skulle så gärna vilja ta mig ner till KPWN:s hingstvisning i feb men är inte kaxig nog att köra själv och har inte hur mycket som helst att lägga ut. Är det någon som vet föreningar eller liknande som åker? Helst vill jag bara ner över dagen, har inget behov att se aktionen hur fina hästar där än må vara.

Tacksam för hjälp!

Sv: Resor till KWPN

Equi Tours ordnar en resa, dock över flera dagar och det kostar en slant...

Jag funderar på att åka, jag har pengar kvar från ett stipendium jag fick när jag slutade gymnasiet, 12 000 att använda till studieresor inom hästavel :d

Sv: Resor till KWPN

Kollade på den, tyvärr inte i min prisklass :cry: Hade så gärna åkt, varför tror alla att man vill vara med på aktionen dagen efter?? Måste man vara gjord av pengar? Men för 17! ÅÅÅÅK!!! Å ha skitkul!!! Lyckos dig!! Spana å rapportera om Charmeur till mig är du snäll!!!

Liknande trådar

Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
368
Senast: __sofia__
·
Kropp & Själ Min make och jag vill långsamt börja planera en resa ner genom Europa med våra barn. Vi tänkte bila och det ska inte ske än på ett tag... 2
Svar
25
· Visningar
909
Senast: Mia_R
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är nu 3½ år sedan jag fick besked om att jag är överkänslig mot komjölk, de 4 vanliga sädesslagen (vete, havre, korn, råg) samt...
Svar
0
· Visningar
510
Senast: cassiopeja
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 568

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka