Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast du är nog rätt extrem. Inte ens mina senegalesiska och tanzaniska vänner fryser i 34 graders värme.
Så när du rakt av säger att Grekland är för kallt i april/maj så kanske det är missvisande för majoriteten av människorna här i Sverige? Att du tycker att det är för kallt säger ju inte jättemycket, i och med att +34 är för kallt för dig.
Varför skrev jag semestern??
Augusti menade jag.
jo det är klart. Så vet man vad dagen har att ge.
Kanske man skulle testa på när vi åker. Var köper man en sån?
klart jag kan. Precis som jag kan tycka att tex Kiruna är skit efter ett besök. Jag behöver inte åka tillbaka upprepade ggr för att upptäcka att jag hade rätt första gången.
Det där med att bada kan bli ett problem i slutet av april/början på maj om man nu som jag är en badkruka Framförallt nu när Europa överlag har haft en kall vinter och vår med snö i bla Cypern.
Men mina tips är (och om vattnet är badbart kan jag inte garantera):
Portugal är väldigt vackert!
Malta är också väldigt fint och man hinner göra mycket på en vecka.
jo det är klart. Så vet man vad dagen har att ge.
Kanske man skulle testa på när vi åker. Var köper man en sån?
Någon sån har vi inte men vi kan skaffa. Tror vi hade en i förra huset men den slutade funka.
på plats. Allting finns alltid dit man åker. De är faktiskt experter på vad man behöver ha eftersom de bor där.
Men jag har i alla fall inte med Gevalia.
Rent vatten är alltid badbart. Det är en fråga om inställning och utrustning.
... dykningen på Cypern (i våtdräkt) är mycket bra. I Portugal skulle jag nog föredra att surfa.
Nä, du brukar väl satsa på Nescafé.
Min erfarenhet av att vara på semester på platser där det är gott om skandinaver, är att man inte kan undgå att få höra vilken temperatur det är hela tiden och hur många grader varmare än hemma det är. Om det däremot råkar vara varmare hemma någon dag, förvandlas hela samtalsämnet till att bli ungefär lika pinsamt som att prata om sina kondylom.
Nja, när det gäller termometrar så är de garanterat billigare på Clas Ohlson än på en grekisk turistort.