Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du kan ha en resårmadrass jaGår det att ha en resårmadrass på en ribbotten? Eller måste en resårmadrass ligga på en resårbotten?
Vi kikar på säng till barnen med ribbotten men jag är inte så sugen på en skummadrass till de sängarna.
Tack, då ska jag nog kika på det Jag antar att jag vill ha en något tjockare för jag kommer somna där då och då. Jag avskyr att sjunka igenom madrasser och då väger jsg ändå under 60 kg och det är väl inte så himla mycket?Du kan ha en resårmadrass ja
Det har jag nu
Tack, då ska jag nog kika på det Jag antar att jag vill ha en något tjockare för jag kommer somna där då och då. Jag avskyr att sjunka igenom madrasser och då väger jsg ändå under 60 kg och det är väl inte så himla mycket?
De får inte vara för hårda. Jag har stor rumpa i förhållande till midja, så rumpan måste kunna sjunka ned annars får jag ont i ryggenBeror väl på, är det skummadrasser för små barn så är dom väl väldigt tunna? Vi har skummadrasser i vår kontinental och dom kan jag lova att man inte sjunker igenom
De får inte vara för hårda. Jag har stor rumpa i förhållande till midja, så rumpan måste kunna sjunka ned annars får jag ont i ryggen