Myrten
Trådstartare
Jag håller på att försöka inhandla en flygbiljett för att ta mig till Röda havet runt nyår. För närvarande är priserna ganska höga, men ibland dyker det upp biljetter jag tycker ligger ok i såväl pris som flygtid. Den biljett jag beslutade mig för att boka igår var dock försedd med rubriktexten varpå jag genast bangade. Jag ser för mig att risken finns att bli akterseglad i Istanbul om det är förseningar så att jag missar det anslutande flyget.
Dock - det är samma flygbolag båda sträckorna på såväl dit- som hemresa. Vågar jag köpa en biljett? På den aktuella resebyråns lista över flyg är förresten samtliga biljetter märkta på detta sätt ser jag nu. Resebyrån är min favorit bland nätresebyråer. Jag har använt den i många år.
Dock - det är samma flygbolag båda sträckorna på såväl dit- som hemresa. Vågar jag köpa en biljett? På den aktuella resebyråns lista över flyg är förresten samtliga biljetter märkta på detta sätt ser jag nu. Resebyrån är min favorit bland nätresebyråer. Jag har använt den i många år.