H

Hessen

Mycket gnagare här inne ;)

Undrar om det finns några reptil-ägare här. Jag själv har just nu två gecko ödlor, har haft även två ormar som jag var tvungen att göra mig av med pga platsbrist.

Vad har ni för dinosaurier? :D

image.asp

Sv: Reptiler?

Snyggingar!

Så söt med katten!

Såg att bilden inte lyckades laddas upp, här kommer en.

extimg.asp

Det verkar som om sidan eventuellt inte tillåter direktlänkning, men jag fick upp en bild på en jättefin Dabbis, testa att klicka här:
http://img151.imageshack.us/i/dsc00306jq.jpg/

Vad gul den är! Brukar de vara så vackert gula? Tycker de jag har sett oftast mest varit bruna.
Är det som med skäggisar att de blir gulare (eller ja skäggisar blir mog mer oragea) när de är glada och pigga?

Senast ändrad:

Efter att läst lite mer på sidan, så var man visst tvungen att va medlem. Har alltid använt den sidan innan, men var väldigt länge sen!

Fast du lyckades plocka fram bilden! :D
Han har väldigt klar färg, vanligast kan nog va att dem är brunaktiga. Finns även röda!

Tyvärr är han inte handtam, men han äter ur handen! :D

Rudolph blir gulare ju högre hans kroppvärme blir.
Har han legat och sovit nån dag, så ser han mer gul/grön ut och väldigt svaga färger.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 067
Senast: Amha
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
863
Senast: Svartkatt
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 401
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 327
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama